top of page

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når blir min bestilling sendt?
    Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
    Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
  • Hvor er bestillingen min nå?
    Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
    Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
  • Når kommer varen inn igjen på lager?
    Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
Bestlling
Betaling
  • Når blir min bestilling sendt?
    Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
    Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
  • Hvor er bestillingen min nå?
    Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
    Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
  • Når kommer varen inn igjen på lager?
    Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
  • Når blir min bestilling sendt?
    Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
    Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
  • Hvor er bestillingen min nå?
    Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
    Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
  • Når kommer varen inn igjen på lager?
    Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
Levering
Retur
  • Når blir min bestilling sendt?
    Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
    Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
  • Hvor er bestillingen min nå?
    Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
    Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
  • Når kommer varen inn igjen på lager?
    Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
  • Når blir min bestilling sendt?
    Etter at vi har mottatt din bestilling vil det gå 1-2 virkedager før ordren din blir sendt, så fremst varene er på lager. Du vil motta en sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer på pakken din.
  • Hvordan kan jeg endre eller kansellere en bestilling?
    Så fremst ordren ikke er ferdigbehandlet kan vi endre eller kansellere hele eller deler av din bestilling. Ta kontakt med kundeservice på support@miningtech.no
  • Hvor er bestillingen min nå?
    Du kan følge hvor bestillingen din er gjennom sporingsnummeret du mottok i sendingsbekreftelsen på epost. Dersom det har gått mer enn 3 virkedager siden du plasserte bestillingen og ikke har mottatt sendingsbekreftelse vennligst send mail til support@miningtech.no
  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
    Sjekk først spam/søppelpost, dersom den ikke ligger der ber vi deg vente 24 timer (hverdager) før du kontakter oss for å finne ut hva som har skjedd.
  • Når kommer varen inn igjen på lager?
    Vi har dessverre ikke alltid oversikt over når eller om en utsolgt vare kommer inn på lager igjen. Dersom varen fortsatt finnes på nettsiden kan du legge inn e-postadressen din på produktsiden for å få varsel når varen er tilgjengelig igjen.
Reklamasjon

Fant du fortsatt ikke svaret på det du søkte etter? La oss hjelpe deg!

Kontaktskjema

Takk for innsendingen din!

bottom of page